Cookie [false/7]

Our website uses cookies to improve your experience.

Contact Form

Dark mode Logo

Dark mode Logo

Default Image

timeago

Related Posts

×
ticker[recent/5]
Kek

Tempahan Red Velvet Christmas Cake

Tempahan Red Velvet Christmas Cake, order dari Kak Jee@dapurkakjee.com untuk rakanya yang akan meraikan perayaan Krismas esok..
Memang tak sangka order kek ni dari Kak Jee yang terkenal dengan dunia kewartawannya dan handal memasak jugak.. kerana ingin berjumpa sangat ngan Kak Jee, Kak Wan berbesar hati menerima tempahannya walaupun sangat sibuk dengan tempahan kawin, peluang tuk berjumpa dan berkenalan denganya tak akan di lepaskan begitu saja.. hee hee :) Macehh Kak Jee ^___^
Kek Krismas ini pula pertama kali K1 membuatnya, seronok pula membuat figurine snow man dari fondant dan menghias kek seperti suasana di musim salji dengan pokok-pokok krismas yang di penuhi dengan salji dan icon santa claus.. oppss!!!  it just a piece of art for me ye ! nothing more ..
Lebihan dari adunan kek Red Velvelt, K1 buat pula cupcake pokok krismas dengan menggunakan buah strawberry yang di pipe dengan buttercream..
Harap Kak Jee suka dengan deco Christmas cake dan cupcake christmas tree ini :D
Semoga berjumpa lagi, gembira dapat berkenalan dengan Kak Jee walaupun tak sempat nak bergambar, dapat bersua pun sudah memadai.. Muaahhh !!