Cookie [false/7]

Our website uses cookies to improve your experience.

Contact Form

Dark mode Logo

Dark mode Logo

Default Image

timeago

Related Posts

×
ticker[recent/5]
Media

Citarasawan Bersama Majalah Aroma - Jom minum petang dengan Pau Mawar

Citarasawan Bersama Majalah Aroma - Jom minum petang dengan Pau Mawar..

Pertama sekali, K1 ingin merakam jutaan terima kasih kepada Editor Majalah Aroma, Cik Siti Dimiati dan crew majalah kerana menerbitkan resipi-resipi dalam resipicitarasawan.. bukan satu tetapi 15 resipi sekaligus.  Dan yang membanggakan K1 gambar pau mawar keledek di jadikan Cover Majalah Aroma.. Terima kasih tak terhingga!!
Owhh.. ada yang teringin nak lihat wajah K1 yang tembam macam kuih pau tu .. hee heehhh first time menonjolkan diri, gambar katun kat dalam blog tu gambar K1 sewaktu muda-muda dulu hee hee, di lukis oleh anak K1..kalau nak tenguk yang betul dapatkan majalah Aroma atau enlarge kat sini.. ^__^
Page 8-9, Pau Mawar Keledek (dengan langkah), Pulut Pagi Kacang Merah
Page 10-11, Kuih Peria, Urap Jagung, Pastri Puff Gulung Tuna dan terima kasih Diana@melleymey skybluekitchen juga Sue@Nenie Syurie.blogspot.com untuk perkongsian resipi Kuih Keladi yang lazat ini..
Page 12-13, Strawberry Swiss Roll dengan langkah penyediaan yang mudah, Tiramisu dan Tiramisu Roll Cake memang sesuai sekali untuk hidangan minum petang..
Page 14-15, Kek Gulung Moscovis, Swiss Roll Zirafah dan Strawberry Snow Puding olahan dari resipi Yateasybakes, TenkiU soooo much dear for this wonderful recipe dan menjadi salah satu resipi kegemaran pengunjung blog dan tempahan K1.. again TQ so muchhhhh!!!!
Page 16-17, Elmo Macaron yang cute dan comel untuk kanak-kanak riang, Ibu-ibu apa tunggu lagi.., Black Forest Swiss Roll dan Churros.. :D Kesemua resipi-resipi ini memang hidangan minum petang yang enak ...
Ohh tak lupa Tahniah juga untuk rakan blogger Sitidelima@DariDapur Ct yang bersama K1 di majalah Aroma, resipi-resipi dan gambar dari blog Ct memang cantik dan mengkagumkan.. Tahniah! Ct,, bila laa K1 nak pandai ambik gambar cam Ct ni hee hee :D  Oke sume jom kita minum petang dengan pau K1 nii... Luv U All!!!