↑ Iklan, Promosi dan peraduan dipaparkan diatas


.

Friday, February 18, 2011

Apam Beras

....


Apam Beras, cuba resipi apam Cha@Myresipi ermm sedaplaa Cha O_O ooii, K1 pun teringin nak cuba sebab tengok ramai yang cakap sedap dan lembut.. betul tu walaupun isinya agak padat tapi lembut, makan sebiji pun dah kenyang...


Seronok buat kuih apam ni,,, kalau apam tersenyum kita pon turut tersenyum..  kuih apam walaupun senang dibuat tapi kalau tak kena cara apam tak nak senyum, dok tersegih saja, yang senyum sumbing pon ada.. hee hee... petua K1 kalau nak masak apam mesti senyum lebar-lebar tauu ...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 Telah Berkata :

Ayu Safieza said...

Kak 1, dinda dtg dari jauh nak minta apam beras ni.........:)

butique4u said...

comel nyer apam k wan...
nak sikit bole? :)

Mamasya said...

Salam k.Wan

Comeiinya apam tu..warna warni..kalau apam sy suka tabur kelapa byk2 sedap ..

Anonymous said...

assalam..thanx kak wan..sudi try resipi cha..patot la cam tergerak ati je nk jenguk blog kak wan ni..hihihihi..selalu jd silent reader je..pepun,salam perkenalan ye kak wan..
-cha2joy@yahoo.com-

Citarasawan said...

Cha@mekaceh cha,,, pandai cha buat apam ramai yang dah cuba sume cakap sedap,, klu cha ade resipi boleh share kat sini :)

Post a Comment

---------------------
Komen ↓

###

Mereka juga handal! xD

My Cyber Friends

Busan? xD

Pss.. Busan? xD

Bosan tak? jom main NyanNyan game ,klik
Play!

Mainacakes

DISLAIMER

Ehem ehem..DISCLAIMER

Sebarang penyalinan semula kedalam blog adalah dibenarkan dengan keizinan dan perlu menyatakan sumber yang diambil sebagai tanda penghargaan. Sebarang penerbitan secara bercetak untuk tujuan komersial adalah tidak dibenarkan melainkan mendapat kebenaran dari penulis.


Segala gambar dan teks yang ada didalam blog ini hasil daripada penulis blog citarasawan(kakwan) kecuali disertakan sumber yang diambil.


HakCipta Terpelihara




©Awesome'kan blog Bisnes anda di :

  ©Tempah blog bisnes anda di : .

^ Naik Atas