Friday, November 02, 2018

Bakul Pastry Hantaran



Bakul Pastry Hantaran yang pasti bakul ini boleh di makan :D pernah makan biskut gelang, biskut keras yang boleh di patah2kan dan di celup kopi atau teh,, gitu lah cara makan bakul pastry ni sedap wat cicah air ,,

Dalam bakul ni ada 60 biji tart nenas terbaik yang sedap dan comel2 tak sampai hati nak makan kata kastemer2 K1, biasanya mereka akan order extra untuk sendiri makan, kalau dah buat hantaran dah tentu pihak sebelah sana saja yang dapat merasa kan,, tak aci lah macam tu baik order extra boleh sama2 merasa :D

Bakul Pastry Hantaran
...