728x90 AdSpace

Hai, Apa khabar :D
Blogger Citarasawan
tempat kakwan berkongsi tips, idea dan tempahan
Wednesday, November 11, 2015

Kakwan experiment resipi lauk ketam yang baru!

Hampir setiap hari k1 kena buat tempahan sampai tiada masa untuk k1 masak sendiri untuk makan dan biasanya akan mula makan pada waktu malam dengan berbekalkan bungkusan makanan tomyam di kedai, tapi hari ni k1 ada masa untuk masak sendiri, dan seperti biasa k1 akan masak simple simple.. dan kali ni k1 cuba buat resepi baru laut ketam!




Seperti kebiasanya, k1 akan masak nasi dalam periuk kecik ini, biasanya hidangan ini untuk dua orang, k1 dan anak lelaki k1 sorang tu



Ini pula adalah laut ketam yang berada dalam periuk rahsia




dekat sebelah tu telur goreng, macam-macam juga k1 bubuh nak bagi rasa sedap




ok , ketam dah masak... hehe, nampak unik kan? unik sikit je




ok laut ketam dah siap... tapi k1 tak pasti nak letak nama apa lagi untuk resepi ni, lepas tu k1 akan share resepi ni di resipicitarasawan.blogspot.com

k1 nak hias-hias dan ambil gambar cantik cantik kiki, ok , ini masakan k1 hari ni :D
tunggu ya!

terima kasih





...
Please enable JavaScript!
Sila hidupkan Javascript!