Status tempahan bulan July

Tempahan untuk bulan August telah ditutup(penuh). Untuk makluman kelas atau PJJ sila Whatsapp di 011-60603515. TQ
Tuesday, October 21, 2014

Bakul Pastri Hantaran



Bakul Pastri Hantaran bersama tart nenas bentuk buah-buahan antara hantaran yang di tempah oleh Puan Zawati.. TQVM dear..

Dah agak lama jugak K1 tak mengayam bakul pastri .. adoi sampai terkehel tangan mencanai dohnya yang keras dan liat tu hee hee .. sebab dah lama tak buat jadi K1 rasa macam nak buat je :)

Cara mengayamnya sama juga macam mengayam bakul dari buluh atau lidi, cuma ini dari doh pastri, jangan risau, bakul ini pun boleh di makan ..  tapi pastikan gigi anda cukup kuat untuk mengunyahnya ^____^ hee hee

Bila dah siap diayam dan di bakar, bakul pastri boleh lah di hias dan di isi dengan buah-buahan dari biskut tart.  Sungguh manis di jadikan hantaran atau pemberian untuk hari-hari istimewa ..
...