Cookie [false/7]

Our website uses cookies to improve your experience.

Contact Form

Dark mode Logo

Dark mode Logo

Default Image

timeago

Related Posts

×
ticker[recent/5]
Cooking Books

Kumpulkan point dan dapatkan 3 buah Buku Inspirasi Blogger dari Resipicitarasawan..


Assalamualaikum wrt.. Salam Ramadhan buat Semua..

Alhamdulillah baru hari ini K1 berkesempatan mengupdate blog,, sejak bulan puasa ni banyak sangat aktiviti sampai ketinggalan nak publishkan buku masakan gabungan resipicitarasawan bersama blogger-blogger masak kesayangan anda semua..

Sempena Ulangtahun Ke3 Citarasawan dan Resipicitarasawan pada 10hb Ogos nanti, ada berita gembira buat pengunjung semua,, sebagai tanda penghargaan kepada pengunjung Citarasawan dan Resipicitarasawan, pengumpul point terbanyak akan menerima set 3 buah buku di atas berserta satu hadiah Miss te rii.. dan nama-nama akan di umumkan pada 10hb Ogos.

Caranya,, kumpulkan point di Earn More Resipicitarasawan, hanya tekan Like,Share,Comment,Tweet itu saja mudah bukan? dan buku koleksi inspirasi blogger akan menjadi milik anda.. Oke Tinggal 9 hari lagi dari sekarang... Selamat Mencuba  :)

P/s Ucapan Terima kasih tak terhingga buat cik Ct Dimiati, Editor Majalah Aroma yang sentiasa memberi peluang kepada blogger-blogger mengetengah masakan mereka di dalam Media cetak.. TQVM :)