728x90 AdSpace

Hai, Apa khabar :D
Blogger Citarasawan
tempat kakwan berkongsi tips, idea dan tempahan
Friday, June 29, 2012

Tempahan Biskut Tart Nenas Buah-buahan


K1 minta maap yer tart bentuk buah ni dah tutup oder,, adehhh dah tak larat nak buat lagi.. rasanyer bulan ni K1 dah buat beribu biji sampai naik tensionn! nak patah tulang temulang K1 yang dah tua ni,.. :(

Biskut tart nenas bentuk buah-buahan memang cantik di pandang dan sedap di makan, sampai ada yang simpan kerana terlalu sayang nak makan.. hiss tak payah la simpan makan je yerr hee heee :D
Yang lucu pula tart yang di buat hantaran, si tunang akan minta di kembali kan tart ni semula padanya.. boleh jugak begitu yaa.. 

tak tau laa nape K1 suka sangat wat kukis yang kecik-kecik ni,, bukan senang punya kerja tu, mula-mula nak kena bentuk,, dengan tangan pula tu bukan main terap-terap dengan acuan, kemudian kaler, masuk oven, bakar keluar oven, sapu kuning telur, bakar lagi sekejap sehari suntuk baruuu la siap.. ehh belum siap lagi,, kena buat daun icing kemudian bakar lagi baru laa betul-betul siap ..
K1 pun sayang nak makan tart nenas buah-buahan ni bukan kerana ia nampak comel tetapi.. kerana penat membuat nyerr! :P


...
Please enable JavaScript!
Sila hidupkan Javascript!