Cookie [false/7]

Our website uses cookies to improve your experience.

Contact Form

Dark mode Logo

Dark mode Logo

Default Image

timeago

Related Posts

×
ticker[recent/5]
Biskut

Tempahan Biskut Tart Nenas Buah-buahan Kini Di Buka

Assalamualaikum Semua,, 
Atas permintaan yang menggalakkan untuk biskut tart nenas bentuk buah-buahan ini,  tempahan untuk hari raya telahpun di buka dan tarikh tutup tempahan adalah pada 30 Jun 2012.  Pada sesiapa yang ingin menempah tart ini buatlah tempahan lebih awal yaa.  Tempahan adalah terhad memandangkan tart ini memerlukan masa untuk membuatnya (dibentuk dengan tangan dan bukan menggunakan acuan) dan K1 tidak mampu nak menyiapkannya jika tempahan di buat pada saat akhir.


Tart bentuk buah-buahan ini tidak terhad sebagai hantaran tetapi sesuai untuk di jadikan hamper hari raya atau gift kecil untuk tetamu.. 


Ada pelbagai bentuk buah-buahan dan sayuran yang boleh di pilih mengikut kesukaan seperti tart jambu air, manggis, mangga, nenas, strawberry, carrot, dragon fruit, labu, oren, durian dan apple.  Dan disediakan dalam bekas transparent container dan juga dalam kotak.

Contoh packaging dalam kotak (gold / silver box) pilihan buah-buahan samada campuran atau sejenis saja dalam satu kotak.  Untuk packaging dalam container hanya satu jenis saja dalam satu kotak.


Packaging dalam kotak dan container di sediakan dalam perbagai saiz.


Senarai harga di Product n Pricing .  Tima kasih ^_o