728x90 AdSpace

Hai, Apa khabar :D
Blogger Citarasawan
tempat kakwan berkongsi tips, idea dan tempahan
Thursday, August 25, 2011

Cookies Celebrations - Koleksi Biskut Raya 2011


Hai tengah dok mengukis lagi ker? raya pun dah tak berape lama lagi kan, semua kukis-kukis tentu dah penuh balang,, yang mana sedap tu tentu tinggal balang dan habuk aje kannn ,,, biasa laa budak-budak..


Rasanya inilah N3 terakhir biskut-biskut raye dari dapur K1 ermmm ramai dah cubakan ? seronok wat kukis raye sambil layan lagu-lagu raye dari Uji Rashid dan Hail Amir meriah jer hati pun rasa nak menyanyi sama hee hee ... kalau kat kampung buat secara gotong royong uish lagi seronok..

K1 pun dah kemas sume barang-barang,,, mixer, oven kasi rehat dulu kesian hari-hari kerja dah masanye nak balik kampung>>  dalam keta nanti nak dengar lagu Sudirman "Balik Kampung" 
...
Please enable JavaScript!
Sila hidupkan Javascript!