Cookie [false/7]

Our website uses cookies to improve your experience.

Contact Form

Dark mode Logo

Dark mode Logo

Default Image

timeago

Related Posts

×
ticker[recent/5]
Agar-Agar and Pudding

Agar-agar Hantaran / Agar-agar Mini Buah-buahan


Agar-agar Hantaran / Agar-agar Mini buah-buahan ini dibuat dari kacang dal atau kacang hijau yang dibentuk dan diwarnakan kemudian di celup ke dalam agar-agar menjadi buah-buahan seperti jambu, mangga, strawberry, apple, lemon, orange dan berbagai buahan dan sayuran yang comel lote.


Menarik di jadikan sebagai hantaran pertunangan dan perkahwinan...  TQVM Maryam, kerana bersusah payah mencari agar-agar mini akhirnya dapat gak merasa,, dah lama teringin nak makan katanya... ermm makan puas2 yeaa K1 bagi extra lagi takut tak cukup ... 


Resipi :  Mini Fruit Jelly / Kao Noom Look Choup


4 Comments

  1. comeinye..nk mkn pn syg klo cmni..;)

    ReplyDelete
  2. cantiknyer......kreatif tul........

    ReplyDelete
  3. Cantik,menarik, tertarik saya.Salam perkenalan Kak Wan. Satu2 blog yang ada khidmat BANTUAN. Apa kata Kak Wan baca blog BRING BACK FERRIS TO MALAYSIA. Mungkin blogger2 lagi boleh bantu atau ada idea macam mana nak bantu. Andai kata kita dapat membantu beliau sekurang2nya kita dapat menyelamatkan seorang insan kecil yang tidak berdosa dari di........ (SUBHANALLAH) kita tidak mahu kisah ini terjadi macam kisah Lepat or Ismail Lepat. Terima Kasih. Kak Wan. KAK RINA.

    ReplyDelete
  4. comeinye..nk mkn pn syg klo cmni..;)

    ReplyDelete