Cookie [false/7]

Our website uses cookies to improve your experience.

Contact Form

Dark mode Logo

Dark mode Logo

Default Image

timeago

Related Posts

×
ticker[recent/5]
Jalan-jalan cari makan

Gader Ringggg!!!! kat Umah Maz (Bahrin)


Macehhhhhhhh banyak-banyaakkk Maz ... kerana mengundang Kakwan ke rumah semalam, seronok sesangat, berkumpul dan berkenalan dengan blogger-blogger masakan, yang ada di rumah Maz semalam, Kak Ina KL,Princess Yatt,Fiza Nordin,Noni (belum ada link),Jasmeen selain di hidang dengan masakan kampung kegemaran ... asam pedas tenggiri, gulai nangka muda, garam masak pedas, daging goreng dan ulam cicah budu dan tempoyak waduhhh... menambah 2-3 kali tauu .. (maz tak perasan sb dia tgh sibuk kat dapur heee heee... )

Momen yang paling istimewa apabila dapat berjumpa dan berpelukan dengan sifu masakan tersohor di Malaya dan Singapore juga Brunei dan Indonesia siapa lagi jika bukan Chef Hanieliza, semuanya sangat friendly walaupun baru pertama kali bertemu ... lepas borak2 panjang kat umah Maz, sambung lagi tapi kali ini di rumah mamafami pula yang memang peramah,,, borak punya borak tengok jam dah kul 5.30pm, tapi kakwan risaukan chef liza takut traffic jem dan tak sempat naik flightnyer... harap kak liza selamat sampai yer..

Ini bakal tukang masak yang akan menggantikan mak-maknya .... hmmm tak lepas peluang bergambar dengan Chef Hanieliza ....

4 Comments

  1. Waaaaaaa acam pedas my peberet tau...today plan nak masak asam pedas tetel.....he3..............manyak kolesterol ni..lepas mkn ni kene jongging seminggu gamak nyer....

    Lama x singgah sini...kak sihat?

    ReplyDelete
  2. salam kak..mceh jgk buat kak sbb sdi mai dri jauh..memang srnok sngat..rsa klu hri xgelap..mau smua lum blik umah lgi..hehe..smga dpt jpa kak lgi..insyaallah kak..lebiuuu..mksih jgk buat anak dara kak sbb sdi antor uminya ke umah kita..

    ReplyDelete
  3. salam k.wan..syok2 g gede2 ngan chef trsohor tue...

    ReplyDelete
  4. Ayu Safieza@Knpe laa dah byk kali kakwan post komen kat blog ayu x appear huu huu..

    ReplyDelete