Cookie [false/7]

Our website uses cookies to improve your experience.

Contact Form

Dark mode Logo

Dark mode Logo

Default Image

timeago

Related Posts

×
ticker[recent/5]
Biskut

Suji Crystal/Crystal Ball Cookies

Bebola pelangi berkristal yang cantik di pandang dan enak di makan !  rasa seakan biskut makmur, tetapi tidak menggunakann inti kacang tanah sebaliknya minyak sapi di adun bersama serbuk almond membuatnya lebih lemak lagi berkrim !  sesiapa yang pernah rasainya tentu tau bagaimana enaknya kukis ini !

3 Comments

  1. salam perkenalan kakwan...saya baru je kenal blog akak ni,saya follow ye...sungguh menarik,ada pelbagai resepi..terutama cookies.dah lama saya mencari resepi suji crystal ni...sebelum ni saya pernah mencuba resepi suji crystal dr majalah..tapi hampa...minta halal saya nak copy resepinya...terima kasih berkongsi resepi..

    ReplyDelete
  2. salam kenal juga ima, dah masuk cini kena lah cuba kebanyakkan resipi yg kwan try sume2nya best2

    ReplyDelete
  3. salam perkenalan kakwan...saya baru je kenal blog akak ni,saya follow ye...sungguh menarik,ada pelbagai resepi..terutama cookies.dah lama saya mencari resepi suji crystal ni...sebelum ni saya pernah mencuba resepi suji crystal dr majalah..tapi hampa...minta halal saya nak copy resepinya...terima kasih berkongsi resepi..

    ReplyDelete