728x90 AdSpace

Hai, Apa khabar :D
Blogger Citarasawan
tempat kakwan berkongsi tips, idea dan tempahan
Wednesday, July 21, 2010

Blog masakan : Hijiriah Cooking


Blog masakan dari Hijiriah Cooking oleh hijriah hidayad

My Photo 
Hijriah Hidayah
Saya seorang isteri dan ibu yang tak pandai memasak. Blog ni sebagai inspirasi saya untuk belajar memasak drp sesapa saja. My dream, I want my heroes kenyang dan suka sgt air tangan saya. Help me, inspired me... Kini saya juga mengambil tempahan kek, muffin, kapkek dan juga homemade chocs. Saya bekerja di Kulim Hi-Tech, tinggal di Sg Petani dan selalu berulang alik ke umah mak ayah di Sg Lalang. Tempahan di bukak di kawasan sekitarnya untuk serahan langsung... 

Love my life... Alhamdulillah, I have a wonderful family, loving parents and charming heroes. Sincere hope to happily ever after...

Blog yang nak kakwan kongsikan kali ni datangnya dari Sg Petani Kedah, selain suka memasak dan mencuba resipi Blog Hijriah menawarkan tempahan kek, muffin dan yang special adalah homemade chocolate ermm sekarang dah jadi trend homemade chocolate untuk hantaran jika ada yang berminat dengan tempahan yang di tawarkan oleh Hijriah Cooking cari lah di blog ..



Jom ke blognya > Hijiriah Cooking
Mengenai citarasawan > Link
...
Please enable JavaScript!
Sila hidupkan Javascript!