728x90 AdSpace

Hai, Apa khabar :D
Blogger Citarasawan
tempat kakwan berkongsi tips, idea dan tempahan
Monday, January 11, 2010

Kuih Puteri Mandi


Kalau Kak Wan balik Kelantan selalu lah jumpa kuih ni tapi kalau kat KL ni jarang jumpa kecuali dalam bulan Ramadan jadi kalau rasa nak makan tu kenalah buat sendiri tak lah susah sangat gentel-gentel campak je dalam air mendidih dah timbul tu kira masaklah, gaul je dengan air gula yang dimasak dengan kelapa parut dah siap.... budak-budak kecik tak boleh makan nanti tercekiKk..

Resipi : Kuih Puteri Mandi
...
Please enable JavaScript!
Sila hidupkan Javascript!